Mand satte ild til sig selv på gaden i Struer

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mand har onsdag aften overhældt sig selv med sprit og tændt ild til sig selv på Østergade i Struer.

Det oplyser Midt- og Vestjyllands Politi på Twitter.

Ifølge politikredsen blev ilden slukket af vidner på stedet og vedkommende er blevet bragt til sygehuset med ambulance.

Annonce
Annonce
Annonce