Brand i Grindsted: Person kørt på sygehuset

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi, beredskab og ambulance er onsdag aften rykket ud til en melding om brand på Vestre Boulevard i Grindsted.

Det oplyser Sydøstjyllands Politi til Presse-fotos.dk.

På stedet har man konstateret, at der har været brand i et skur.

– Det er en mindre brand i et skur, men der er en person på stedet, som har fået noget røg og derfor er blevet kørt på sygehuset til observation, fortæller Thomas Kiær, som er vagtchef ved Sydøstjyllands Politi.

Annonce
Annonce
Annonce