Mand dræbt af lastbil på Sønderjyskemotorvej

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En mand er tirsdag aften blevet dræbt ved en påkørsel af en lastbil på sønderjyskemotorvej.
Det forlyder at manden selv var kørt i stykker med sin bil og har forvildet sig ud på kørebanen hvor han bliver ramt af en lastbil.
Motorvejen er delvis spærret og redningsmandskabet er på stedet.

Annonce
Annonce
Annonce