Personbil kørt op under lastbil i Sønderjylland

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag aften skete der et færdselsuheld hvor en personbil havde kørt op i en lastbil.
Føreren af personbilen er blevet klippet fri og kørt på hospitalet.
Politi og redning er på stedet hvor rednings og oprydningsarbejdet er i gang.

Annonce
Annonce
Annonce