Heftig brand i Vamdrup blusser mere op

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er søndag aften stadig talstærkt til stede på Ødisvej i Vamdrup, hvor en går stadig brænder voldsomt.
Slukningsarbejdet har nu været i gang i flere timer, og slukningsarbejdet forsætter.

Annonce
Annonce