Brand i bænk i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag nat er Sydvestjysk brandvæsen kaldt ud til en brand i en bænk på Stengårdsvej i Esbjerg.
Brandvæsnet er i gang med slukningsarbejdet på steder og kan derefter returnere til stationen

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce