Fyrværkeri batteri tændt i en parkeringskælder

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En flok unge mennesker har lørdag aften skudt et fyrværkeribatteri af nede i en parkeringskælder i Skovparken i Kolding.
Brandvæsnet er til stede på adressen, hvor der er konstateret en større mængde røg.

Annonce
Annonce
Annonce