Står du og skal have ladet din bil op i Fredericia? – så skal du væbne dig med tålmodighed

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Står du lørdag middag og skal have ladet din bil op i Fredericia? – så skal du væbne dig med tålmodighed.

Lige nu er der nemlig længere kø ved diverse ladestanderne hvor der er mulighed for opladning af elbiler.

Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce
Annonce