Formodet dieselspild i Esbjerg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen er tirsdag eftermiddag til stede på Niels Bohrs Vej i Esbjerg-bydelen Spangsbjerg, hvor der er spildt noget, som formodes at være diesel.

Der er dog tale om et mindre spild.

Annonce
Annonce
Annonce