Brandvæsnet fremme – ild i elskab

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Brandvæsnet er første juledag til stede ved Knudedybet i Esbjerg hvor der er udbrudt brand i et el-skab.
Slukningsarbejdet er i gang og brandvæsenet kan efter endt slukning returnere til stationen uden yderligere gøren.

Annonce
Annonce
Annonce