Togafgange aflyst – jernbanebomme sidder fast

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Bane Danmark er første juledag til stede i Give hvor flere togafgange er blevet aflyst grundet at jernbanebomme ikke vil gå ned.
Togene er aflyst for at mindske at en ulykke kan ske ved at nogle passerer jernbanen når toget kommer.

Det er endnu uvist hvornår togene atter afgår.

Annonce
Annonce
Annonce