Varevogn kører ind i bil

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag eftermiddag har der været et færdselsuheld i rundkørslen mellem Nøjsomhedsvej og Kulsviervej i Lyngby.

En varevogn er kørt op i bagenden på en personbil. Der er meldinger om flere, som er kommet lettere til skade.

De indledende meldinger lød på, at det var en lastbil og ikke en varevogn, som var involveret i uheldet.

Annonce
Annonce
Annonce