Ild i el-boks

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Sydvestjysk Brandvæsen er mandag til stede på Gl Vardevej i Esbjerg, hvor der var gået ild i en el-boks.

Brandvæsnet fik hurtigt slukket branden.

Annonce
Annonce
Annonce