Færdselsuheld i Hjallerup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er kørt af vejen i Hjallerup i Nordjylland. 

Station Hjallerup blev kaldt til stedet for at hjælpe føreren ud af bilen, eftersom bilen ligger på siden i en grøft.

Der er ingen oplysninger om førerens tilstand.

Annonce
Annonce
Annonce