Benzinudslip i Tilst

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Østjyllands Brandvæsen har fredag morgen været ude ved et benzinudslip i Aarhus-bydelen Tilst.

Der er ingen informationer om årsagen til udslippet.

Annonce
Annonce