Ild i julepynten i Hillerød

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Borgerne i Hillerød fik sig et chok, da der pludselig var ild i den tilsyneladende fredelige julepynt.

Brandvæsnet blev således tilkaldt til stedet for at slukke ilden i pynten på gågaden.

Heldigvis var der rettere tale om små gløder, og ilden var derfor allerede slukket af vinden, inden brandvæsnet kom frem til gågaden.

Annonce
Annonce
Annonce