To mænd anholdt i forbindelse med knivstikkeri i Søborg

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Vestegnens Politi oplyser på twitter, at de arbejder ud fra en teori om, at den mand, som onsdag eftermiddag var offer for et knivstikkeri, er blevet stukket med kniv i en lejlighed i Søborg, hvorefter han er gået ud på gaden. Herfra er han efterfølgende blevet kørt på sygehuset til hospitalsbehandling.

To mænd er i den forbindelse blevet anholdt, fremgår det af politiets tweet.

Annonce
Annonce