Brand i Herning

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Der har tirsdag eftermiddag været brand i et pillefyr i Hammerum i Herning. Fyret stod i en tilbygning, som stod tæt på huset.

Derfor rykkede brandvæsnet ud til branden.

Der er ingen yderligere oplysninger på nuværende tidspunkt.

Annonce
Annonce