Melding om brand på Slagelse Gymnasium

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskabet er mandag eftermiddag rykket ud til Slagelse Gymnasium, hvor en brandalarm er gået i gang.

De undersøger i øjeblikket, hvad der kan have udløst alarmen.

Annonce
Annonce