Demonstration: “Vågn op Danmark – vi er ikke vanvidsbilister”

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag er flere personer samlet i Åbenrå, hvor en demonstration er i gang i forbindelse med at flere bil entusiaster bliver “jaget” væk, da de anmeldes som gaderæs.

Bilerne er udstyret med sedler og bannere “Vores biler er vores hobby”, #vågnopdanmark mm.

Annonce
Annonce