Brandalarm på plejehjem

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Alarmen gik fredag aften på Stævnhøj Plejehjem i Fredericia. Det fik brandvæsnet til at rykke ud til plejehjemmet.

Der var dog ingen brand at finde på brandfolkene, da de nåede frem.

En af de ansatte på stedet oplyser til presse-fotos.dk, at der ikke har været nogen brand, men at man ikke ved, hvad der udløste brandalarmen.

Annonce
Annonce
Annonce