Mand død efter brand i Bellahøj

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Torsdag aften brød en brand ud i en lejlighed på Bellahøjvej i Brønshøj.

Ifølge beredskabet var der gået ild i nogle møbler i lejlighed, men branden blev slukket forholdsvis hurtigt.

Alligevel er en person omkommet som følge af branden i lejligheden.

“Vi kan konstatere, at der er en person, der er kommet ud derude fra og erklæret død på stedet derude. De pårørende er underrettet,” siger vagtchef Martin Kajberg til B.T.

Københavns Politi undersøger i øjeblikket årsagen til branden.

Annonce
Annonce
Annonce