Lastbil væltet i grøft i Outrup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Tidlig fredag morgen er en lastbil kørt galt på Dejrupvej i Outrup, da chaufføren har mistet herredømmet over køretøjet og er væltet ud i grøften.

Sydvestjysk Brandvæsen og politiet er ved ulykken.

Annonce
Annonce
Annonce