Melding om brand i halmfyr i Vinderup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag aften er brandvæsnet til stede på Lindholtvej i Vinderup, hvor der er melding om en brand som skulle være brudt ud i et halmfyr på stedet.

Brandvæsnet er i gang med slukningsarbejdet på stedet.

Annonce
Annonce