Lastbil kørt af vejen på Hirtshals motorvejen

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En lastbil er lørdag kørt af vejen og landet i en grøft på E39 – Hirtshalsmotorvejen.
Vejen var helt spærret i nordgående retning under redningsarbejdet, da lastbilen skulle trækkes op af grøften for at blive kørt væk fra stedet.

Der er ingen meldinger om tilskadekomne efter uheldet.

Annonce
Annonce