Melding om brand i passagertog i Kolding

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Lørdag eftermiddag er brandvæsnet samt politiet til stede på Kolding station hvor der er udbrudt brand i et passagertog.
Sluknings og rednings arbejdet er i gang.

Opdateres…

Annonce
Annonce