Biluheld i Esbjerg: Kørte ud i grøften

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En bil er fredag aften kørt galt på Storegade lidt uden for Esbjerg. Her kørte bilisten ud i grøften i den modsatte vejbane.

Politi og beredskab er til stede på området og tilser ulykken.

Årsagen til ulykken er ukendt.

Annonce
Annonce