Varmepumpe antændt under renovering i Ballerup

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskab Øst er fredag aften rykket ud til Ejbyvej i Ballerup, hvor en gasvarmepumpe er antændt under renovering af en ejendom.

Flere køretøjer var til stede på adressen og det lykkedes hurtigt beredskabet at slukke branden.

Annonce
Annonce
Annonce