
Beredskab Øst er fredag aften rykket ud til Ejbyvej i Ballerup, hvor en gasvarmepumpe er antændt under renovering af en ejendom.
Flere køretøjer var til stede på adressen og det lykkedes hurtigt beredskabet at slukke branden.






Beredskab Øst er fredag aften rykket ud til Ejbyvej i Ballerup, hvor en gasvarmepumpe er antændt under renovering af en ejendom.
Flere køretøjer var til stede på adressen og det lykkedes hurtigt beredskabet at slukke branden.




