Lastbil spærrer motorvejen i Vendsyssel

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Fredag morgen spærrer en lastbil motorvejen i Vendsyssel.

Lastbilen holder i nordgående retning, hvor E39 starter i Nørresundby.

Det er uvist, hvorfor lastbilen holder der.

Annonce
Annonce
Annonce