Bil brændt af på stisystem i Herlev

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Natten til fredag blev brandvæsen og politi kaldt til en kraftig bilbrand på et stisystem i Herlev.
Ved ankomst stod bilens døre åbne og bilen var overtændt.
Politiet afspærrede området med ordene ‘dette er et gerningssted’. Hvad bilen måtte være brugt til er uvist.

Annonce
Annonce
Annonce