
Storebæltsbroen har siden i går aftes klokken 22 været lukket for lette køretøjer. Det forventes, at broen først igen bliver genåbnet klokken 17 torsdag. Derfor er mange draget mod Aarhus Havn, hvor så de håber at krydse havet i en færge.
Det skal dog ikke være så let for de rejsende. Express 3, som er den katamaranfærge, som skulle have sejlet de mange biler til Sjælland, er gået i stykker og der er tvivl, om den overhovedet kommer ud at sejle i dag, hvilket er årsagen til de lange køer på Aarhus Havn.


