Politi og ambulance på Vester Ringgade i Kolding

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Politi og ambulance er onsdag aften på Vester Ringgade i Kolding. Der har muligvis været en påkørsel af en person, lyder det fra kilder på stedet.

Det har dog ikke været muligt at få bekræftet af Sydøstjyllands Politi.

Annonce
Annonce