Oliespild i Erritsø

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Beredskabet rykkede tirsdag formiddag ud på Snaremosevej i Erritsø, hvor der har været et oliespild. De arbejder i øjeblikket på at få styr på forureningen.

Annonce
Annonce