Nordjyllands Beredskab og en ambulance blev mandag aften kaldt ud til en lejlighed, hvor et ildfast fad, som havde stået på en kogeplade, var sprunget.
Ved ankomsten, kunne det dog hurtigt konstateres, at der ikke var ild i noget og at ingen personer var kommet til skade.


