
Mandag morgen strejker sygeplejerskerne på Aarhus Universitetshospital i Skejby i solidaritet med sygeplejersker landet rundt.
Sygeplejerskernes nationale arbejdsnedlægning, som mandagens strejke er en del af, forekommer i hele landet i tidsrummet 7.45-8.45, og har til formål at udtrykke sygeplejerskernes utilfredshed med løn- og arbejdsvilkår.




