Loyale fans fra FC Nordsjælland tager imod spillerbussen ved Farum Park

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

Søndag tabte FC Nordsjælland på udebane til Odense Boldklub.
Efter kampen returnerede spillerne i spillerbussen og ankom kort efter kl 19 til Farum Park.
Ved ankomst stod en mindre gruppe dedikerede fans og tog imod – med romerlys, bomberør, kanonslag og blitzere.

Annonce
Annonce
Annonce