Bilist påkører helleanlæg i fodgængerfelt i Roskilde

Artiklen fortsætter under annoncen
Artiklen fortsætter under annoncen

En uheldig bilist påkørte søndag morgen et helleanlæg på Kongebakken i Roskilde.
Ved uheldet tabte bilen en mængde olie på kørebanen, hvorfor brandvæsen og politi har afspærret et spor mens oprydning pågår.

Annonce
Annonce
Annonce